01
01
Παύλου Μελά 5 (στο δρόμο του ΟΤΕ) - Αλεξάνδρεια Ημαθίας -
02
02
Κεντρική είσοδος -
03
03
Αίθουσα 1 διδασκαλίας με εποπτικά μέσα -
04
04
Αίθουσα 3 διδασκαλίας με εποπτικά μέσα -

Αρχική

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ του ΕΚΠΑ

Εκτύπωση

--------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ RAM COMPUTER ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ - ΕΛΚΕΔΙΜ ΜΕ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΑΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Για πρώτη φορά στην Αλεξάνδρεια, η RAM COMPUTER - ΕΛΚΕΔΙΜ σε αποκλειστική συνεργασία με δημόσιο φορέα, το Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών , θα υλοποιήσει πρόγραμμα Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών Ενηλίκων, διάρκειας 160 ωρών, εκ των οποίων οι 148 ώρες είναι εξ αποστάσεως. 


Συμμετοχή στο διαδραστικό εργαστήριο μικροδιδασκαλίας στο οποίο προσομοιώνονται οι διαδικασίες που ακολουθούνται στις εξετάσεις του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού ΕΟΠΠΕΠ.

Το παραπάνω πρόγραμμα του ΕΚΠΑ δίνει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να οδηγηθούν απευθείας στις εξετάσεις πιστοποίησης εκπαιδευτικής επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων του ΕΟΠΠΕΠ, ακόμη και αν δεν έχετε διδακτική εμπειρία και θέλετε να διδάσκετε σε ΙΕΚ, ΚΕΚ, ΚΔΒΜ κ.α.


Σε ποιους απευθύνεται – Προϋποθέσεις Εγγραφής


​Το Επιμορφωτικό Πρόγραμμα απευθύνεται σε :

​Η έναρξη του Προγράμματος γίνεται με δημόσια αναγγελία στο Διαδίκτυο όπου καθορίζονται οι διαδικασίες που απαιτούνται για την ένταξη του ενδιαφερόμενου στο Πρόγραμμα.

-Εκπαιδευτές Προγραμμάτων Ενηλίκων ανεξαρτήτως κλάδου και αντικειμένου

-Στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών που επιθυμούν να ασχοληθούν με την Εκπαίδευση Ενηλίκων

-Εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης

-Εκπαιδευτές και Στελέχη Συνεχιζόμενης Κατάρτισης και Δια βίου Μάθησης

-Παιδαγωγούς, Συμβούλους Σχεδιασμού Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

-Αποφοίτους όλων των εκπαιδευτικών αντικειμένων, οι οποίοι ενδιαφέρονται να απασχοληθούν στο χώρο της εκπαίδευσης ενηλίκων

-Εργαζόμενους σε Πανεπιστήμια και Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς


Αίτηση συμμετοχής μπορούν να υποβάλλουν:


-Απόφοιτοι ΑΕΙ και ΑΤΕΙ της ημεδαπής και της αλλοδαπής

-Απόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με συναφή στο αντικείμενο εργασιακή εμπειρία

-Εκπαιδευτές που δεν διαθέτουν την απαιτούμενη διδακτική εμπειρία (150 ώρες) με δυνατότητα συμμετοχής απευθείας στις εξετάσεις αξιολόγησης εκπαιδευτικής επάρκειας υποψήφιων Εκπαιδευτών Ενηλίκων του ΕΟΠΠΕΠ.

-Εκπαιδευτές Ενηλίκων μη Τυπικής Εκπαίδευσης


Τα προαπαιτούμενα για την παρακολούθηση του Προγράμματος από τους εκπαιδευόμενους είναι:

1. Πρόσβαση στο Διαδίκτυο

2. Κατοχή προσωπικού e-mail

3.Βασικές γνώσεις χειρισμού Η/Υ


Πληροφορίες 2333026770 , email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να το δείτε.

Μπορείτε να δηλώσετε τον ενδιαφέρον σας στην παρακάτω φόρμα:

https://goo.gl/forms/ftDhHz3czIDaucPq1

Πληροφορίες 2333026770 , email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να το δείτε.  

------------------------------------------------------------------------------

Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Πληροφορίες για το πρόγραμμα μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου: http://www.adet-uoa.gr/

 

 

-----------------------------------------------------------------------------

 

 

 

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

Εκτύπωση

 

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

ΤΟΥ ΚΔΒΜ RAM COMPUTER

 

ΓΕΝΙΚΑ

Η RAM COMPUTER για τη συγκρότηση τμημάτων εκπαίδευσης ενηλίκων διαφόρων εκπαιδευτικών αντικειμένων και δράσεων, συμβουλευτικά  προσεγγίζει και ενασχολείται με τον κάθε ενδιαφερόμενο για την επιτυχημένη επιλογή του επιμορφωτικού προγράμματος που θα ικανοποιήσει τις εκάστοτε ανάγκες του.

Σε κάθε περίπτωση τηρείται λήψη του προφίλ του ενδιαφερομένου και πραγματοποιούνται προσωπικές συναντήσεις εκπαιδευτικού προγραμματισμού έως την τελική επιλογή του αντικειμένου επιμόρφωσης από τον κάθε ενδιαφερόμενο.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΝΕΡΓΩΝ (VOUCHER)

Ενεργή ενασχόληση του ΚΔΒΜ RAM COMPUTER με τη σύζευξη ωφελουμένων και επιχειρήσεων πρακτικής άσκησης, στα πλαίσια των συγχρηματοδοτούμενων δράσεων voucher 18 – 24 ετών και 25 – 29 ετών.

Πραγματοποιήθηκε λήψη ιστορικού και καταγραφής επαγγελματικού προφίλ του κάθε ωφελούμενου.

Πραγματοποιήθηκε καταγραφή προφίλ και αναγκών της κάθε ενδιαφερόμενης εταιρίας με σκοπό τη σύζευξη ωφελουμένου και επιχείρησης για την υλοποίηση της πρακτικής άσκησης των προαναφερόμενων δράσεων.

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΝΕΑΠΟΛΙΣ

Πραγματοποιείται καταγραφή εκπαιδευτικού προφίλ του κάθε ενδιαφερομένου, με σκοπό την πλέον συμφέρουσα επιλογή του μεταπτυχιακού προγράμματος για τις προσωπικές και επαγγελματικές του ανάγκες.

ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ

Εκτύπωση

D dimotikou-robotiki_fylladio

 

Δείτε το βίντεο

 

 

 

Αγαπητοί γονείς,

 

Σας ενημερώνουμε ότι από φέτος εντάξαμε στο εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα τη ρομποτική.

 

Η ρομποτική για παιδιά είναι η διαδικασία με την οποία συνδυάζουμε αισθητήρες και μοτέρ για να φτιάξουμε κατασκευές εκπαιδευτικής ρομποτικής.

Με τους αισθητήρες λαμβάνουμε μετρήσεις, όπως για παράδειγμα απόσταση ή κλίση.

Με τα μοτέρ δίνουμε κίνηση σε συσκευές, όπως για παράδειγμα στη ρόδα ενός οχήματος ή ενός ρομπότ.

 

Τα παιδιά θα μάθουν να χρησιμοποιούν περιστρεφόμενους κινητήρες, αισθητήρες υπερήχων απόστασης, αισθητήρες κλίσης, αισθητήρες χρώματος, αισθητήρες περιστροφής (γυροσκόπια) κ.α. και να τα τοποθετούν σε κατασκευές από τουβλάκια Lego.

 

Για τους παραπάνω λόγους είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσουμε και μια γλώσσα προγραμματισμού για να παρακολουθούμε τις τιμές των αισθητήρων και να ενεργοποιούμε τους κινητήρες.

 

Τα παιδιά αισθάνονται ιδιαίτερη χαρά όταν δημιουργούν το δικό τους πρόγραμμα και ακόμη περισσότερο όταν το πρόγραμμα αυτό «δίνει ζωή» στο δημιούργημά τους.

 

Ο προγραμματισμός για παιδιά δημοτικού και γυμνασίου επιτρέπει στους μαθητές να αφήσουν τη θέση του απλού χρήστη υπολογιστή και να πάρουν τη θέση του δημιουργού, του προγραμματιστή. Όταν ένας μαθητής του δημοτικού ή του γυμνασίου ασχολείται με τον προγραμματισμό τότε καταλαβαίνει πολύ καλύτερα πως λειτουργεί ο υπολογιστής και απομυθοποιεί τον κόσμο των υπολογιστών.

 

Μέσα από πολύ απλές διαδικασίες που μοιάζουν με παιχνίδι, τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα να κατανοήσουν τις βασικές αρχές του προγραμματισμού και να εξασκηθούν πάνω σε αυτές.


Ως παράδειγμα αναφέρουμε τις αλγοριθμικές δομές της επανάληψης και της επιλογής,

τη δυνατότητα να αντιμετωπίζουν ένα πρόβλημα μέσα από μια γλώσσα προγραμματισμού καθώς και να αναπτύξουν την αναλυτική και τη συνθετική σκέψη.

Οι έννοιες ξεκαθαρίζονται σταδιακά μέσα από τη συστηματική χρήση τους, χωρίς αυστηρούς κανόνες και χωρίς ορισμούς.

 

Η ρομποτική για παιδιά απαιτεί γνώσεις φυσικής, μαθηματικών, γεωμετρίας και τεχνολογίας. Αποτελεί λοιπόν πολύ ισχυρό κίνητρο για τα παιδιά, ώστε να αποκτήσουν αυτές τις γνώσεις.

 

Η όλη εκπαίδευση βασίζεται στην πλατφόρμα της LEGO mindstorms EV3 και σε εξειδικευμένο υλικό που επεκτείνει τις δυνατότητες της πλατφόρμας για τη δημιουργία πιο εξειδικευμένων και περίπλοκων κατασκευών.

 

Στόχος μας είναι ν’ αναπτύξουμε το ενδιαφέρον των μαθητών μας προς τις νέες τεχνολογίες και  με την καθοδήγηση των εκπαιδευτών μας να «ξεδιπλώσουμε» τη σκέψη τους, να εξιτάρουμε τη φαντασία τους έτσι ώστε να κατασκευάσουν, να δημιουργήσουν, να προγραμματίσουν κάτι πραγματικά δικό τους.

 

Πιστεύουμε στο θετικό αποτέλεσμα της εκπαιδευτικής προσπάθειας.


 


 

 

 Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

ΧΑΡΙΤΑΚΗ Κ. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

 

 

Αγαπητοί γονείς,

 

Σας ενημερώνουμε ότι από φέτος εντάξαμε στο εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα τη ρομποτική.

 

Η ρομποτική για παιδιά είναι η διαδικασία με την οποία συνδυάζουμε αισθητήρες και μοτέρ για να φτιάξουμε κατασκευές εκπαιδευτικής ρομποτικής.

Με τους αισθητήρες λαμβάνουμε μετρήσεις, όπως για παράδειγμα απόσταση ή κλίση.

Με τα μοτέρ δίνουμε κίνηση σε συσκευές, όπως για παράδειγμα στη ρόδα ενός οχήματος ή ενός ρομπότ.

 

Τα παιδιά θα μάθουν να χρησιμοποιούν περιστρεφόμενους κινητήρες, αισθητήρες υπερήχων απόστασης, αισθητήρες κλίσης, αισθητήρες χρώματος, αισθητήρες περιστροφής (γυροσκόπια) κ.α. και να τα τοποθετούν σε κατασκευές από τουβλάκια Lego.

 

Για τους παραπάνω λόγους είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσουμε και μια γλώσσα προγραμματισμού για να παρακολουθούμε τις τιμές των αισθητήρων και να ενεργοποιούμε τους κινητήρες.

 

Τα παιδιά αισθάνονται ιδιαίτερη χαρά όταν δημιουργούν το δικό τους πρόγραμμα και ακόμη περισσότερο όταν το πρόγραμμα αυτό «δίνει ζωή» στο δημιούργημά τους.

 

Ο προγραμματισμός για παιδιά δημοτικού και γυμνασίου επιτρέπει στους μαθητές να αφήσουν τη θέση του απλού χρήστη υπολογιστή και να πάρουν τη θέση του δημιουργού, του προγραμματιστή. Όταν ένας μαθητής του δημοτικού ή του γυμνασίου ασχολείται με τον προγραμματισμό τότε καταλαβαίνει πολύ καλύτερα πως λειτουργεί ο υπολογιστής και απομυθοποιεί τον κόσμο των υπολογιστών.

 

Μέσα από πολύ απλές διαδικασίες που μοιάζουν με παιχνίδι, τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα να κατανοήσουν τις βασικές αρχές του προγραμματισμού και να εξασκηθούν πάνω σε αυτές.


Ως παράδειγμα αναφέρουμε τις αλγοριθμικές δομές της επανάληψης και της επιλογής,

τη δυνατότητα να αντιμετωπίζουν ένα πρόβλημα μέσα από μια γλώσσα προγραμματισμού καθώς και να αναπτύξουν την αναλυτική και τη συνθετική σκέψη.

Οι έννοιες ξεκαθαρίζονται σταδιακά μέσα από τη συστηματική χρήση τους, χωρίς αυστηρούς κανόνες και χωρίς ορισμούς.

 

Η ρομποτική για παιδιά απαιτεί γνώσεις φυσικής, μαθηματικών, γεωμετρίας και τεχνολογίας. Αποτελεί λοιπόν πολύ ισχυρό κίνητρο για τα παιδιά, ώστε να αποκτήσουν αυτές τις γνώσεις.

συνέχεια στην πίσω σελίδα

 

 

 

 

 

 

 

Η όλη εκπαίδευση βασίζεται στην πλατφόρμα της LEGO mindstorms EV3 και σε εξειδικευμένο υλικό που επεκτείνει τις δυνατότητες της πλατφόρμας για τη δημιουργία πιο εξειδικευμένων και περίπλοκων κατασκευών.

 

Στόχος μας είναι ν’ αναπτύξουμε το ενδιαφέρον των μαθητών μας προς τις νέες τεχνολογίες και  με την καθοδήγηση των εκπαιδευτών μας να «ξεδιπλώσουμε» τη σκέψη τους, να εξιτάρουμε τη φαντασία τους έτσι ώστε να κατασκευάσουν, να δημιουργήσουν, να προγραμματίσουν κάτι πραγματικά δικό τους.

 

Πιστεύουμε στο θετικό αποτέλεσμα της εκπαιδευτικής προσπάθειας.

 

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

Επιστημονικός Υπεύθυνος του προγράμματος

Ζουμπουλάκης Γ. Νικόλαος

BSC in Computer Engineering

UNIVERSITY OF MANCHESTER

 

Εκπαιδευτικός Υπεύθυνος

Τραγιαννοπούλου Θ. Θεοδώρα

Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών

Α.Τ.Ε.Ι. ΣΕΡΡΩΝ

 

Βοηθός Καθηγητή

Παναγιωτίδης Κ. Μιχάλης

Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων (επί πτυχίω)

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

 

 

 

 

Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

 

ΧΑΡΙΤΑΚΗ Κ. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

Εκτύπωση

Νέο δομημένο σεμινάριο κατασκευής ιστοσελίδων σε JOOMLA!

To Joomla είναι ένα on-line σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (Content  Management System) που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε Web sites (ιστοσελίδες) ή E-shops.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που χρειάζονται με στόχο την κατασκευή δυναμικών Ιστοσελίδων.
Διδάσκεται η λειτουργία του Control Panel μέσω των Joomla extension όπως modules, plugins, template, components, language packs.
Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων οι σπουδαστές κατασκευάζουν μία δυναμική ιστοσελίδα βήμα προς βήμα, δημιουργούν μενού, διαχειρίζονται άρθρα και διδάσκονται τη διαδικασία που απαιτείται για να «ανέβει» το Joomla site σε ένα Free Web Hosting Server.

 

  Μετά το τέλος του προγράμματος οι επιμορφούμενοι θα είναι σε θέση:

Α. Να κατασκευάσουν & να διαχειρίζονται μια ολοκληρωμένη δυναμική Ιστοσελίδα   μέσω του CMS Joomla.

Β. Να εργαστούν ως υπάλληλοι ή ελεύθεροι επαγγελματίες στον τομέα της   Κατασκευής Ιστοσελίδων, αξιοποιώντας τις δεξιότητες που προσφέρει το   συγκεκριμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης.

 

 

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΔΑΚΤΥΛΟΓΡΑΦΙΑΣ

Εκτύπωση

RAM COMPUTER - ΤΗΛ. 2333026770

ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΑΚΤΥΛΟΓΡΑΦΙΑΣ, ΜΕ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Διάρκεια: 12 ώρες

Η συγκεκριμένη δεξιότητα κρίνεται πολύτιμη και η κατοχή του εν λόγω πιστοποιητικού αποτελεί "ιδανικό προσον" για τον καθένα που θέλει να ξεχωρίζει, έχοντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην ελληνική αγορά.

ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΤΕ ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΑΣ & ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΑΣ!

 

Διαβάθμιση των 3 επιπέδων  πληκτρολόγησης του πιστοποιητικού:

  • Επίπεδο Α με σωστές πληκτρολογήσεις από 140 και πάνω ανά λεπτό
  • Επίπεδο Β με σωστές πληκτρολογήσεις από 120 έως και 139 ανά λεπτό
  • Επίπεδο C με σωστές πληκτρολογήσεις από 100 έως και 119 ανά λεπτό

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ Certificate in Typing

1. Αναπαραγωγή ελληνικών κειμένων με πληκτρολόγηση.

2. Πληκτρολόγηση ελληνικών κειμένων υπό υπαγόρευση.

 

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΟΥ Certificate in Typing

1. Η ορθότητα της πληκτρολόγησης.

2. Η ταχύτητα της πληκτρολόγησης.

3. Το ποσοστό των ορθών πληκτρολογήσεων.

 typing certif


hostgator coupon or play poker on party poker

Εγγραφή σε RSS Feeds

RAMcomputer Ενημέρωση RAMcomputer Ενημέρωση
Copyright 2011 Κέντρο Δία Βίου Μάθησης RAM computer - Αρχική.
Joomla Templates by Wordpress themes free